About Me

Mijn foto
Welcome! Thank you for visiting my weblog. I am Irene, Elisabeth Pouw, a Dutch blogger. As blogger I am connecting my readers with beauty, style, quality and craftsmanship in various subjects like interiordesign, architecture, haute couture, photography, art etc. I love decorating & bringing beauty and harmony into interiors. I created this blog to share my passion for decorating as well as the many other things which inspire me. From time to time I am also highlighting certain interior designers, decorators, architects, stylists, photographers etc. I hope you enjoy your visit. Feel free to give a comment on my blogs. I will react back as soon as possible. Best regards, Irene Pouw from Holland.

01 december 2022

Interior: Children's Canopy Beds / Kinder Hemelbedden

Today, I would like to highlight an interesting interior company called 'Maisons du Monde'. It's a company with a lot of beautiful and inspiring interior ideas. They import furniture from all over the world from China, India, Africa till Morocco and import also exotic wood, like teak, shorea, palissander etc. Love their industrial style too with such a beautiful furniture! Other interior styles I saw are Asia, baroque, country, maritime etc. For more info, see the enclosed link below. Earlier I wrote more blogs about Maisons du Monde, SEE HERE Be inspired ........

Vandaag kwam ik bij toeval op de website van 'Maisons du Monde' terecht. Wat is dat een leuke en originele website op interieurgebied! Zoveel mooie meubelen gezien, ik kreeg er enorm veel inspiratie van. Kwam echt vanuit interieurstyling in een stroom van creatieve ideeën terecht.
Wat ik zo leuk vind aan deze woonwinkel, is dat zij meubelen uit de gehele wereld importeren. Het is met recht een ontdekkingsreis tussen al dat moois. China, India, Afrika of Marokko, zoveel streken en sferen die je door en met elkaar kan combineren opdat je interieur op geen enkel ander lijkt. Bij Maisons du Monde worden de thema's doorheen de seizoenen voortdurend vernieuwd. Elke week staan er nieuwigheden in de winkel. Geïnspireerd door de mode, streetware en reizen, creëren de stilisten producten naar de imago van hun tijd die je nergens anders zal vinden. Maisons du Monde importeert onder andere exotische houtsoorten (teak en shorea), maar ook Indische palissander, Chinese lak, een Tibetaanse koffer, Indonesische acajou, geboende den zoals bij Engelse brocante.
Hun industriële woonstijl vond ik bijvoorbeeld geweldig om te zien en dan die prachtige kinder hemelbedden en gecapitonneerde bedden, echt heel erg leuk. Zo'n bed geeft onmiddellijk een chique en warme sfeer weer. Andere woonstijlen die ik onder andere zag zijn: Aziatisch, barok, kust, platteland etc. Ik ben heel enthousiast over deze woonwinkel. Als interieurstyliste begint het meteen bij me te kriebelen om een woning in te richten met deze geweldige producten. Wil die ideeën dan ook graag met je delen. Ik wens je veel inspiratie toe .......
Thank you for reading this blogpost. 
Source: Maisons du Monde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten